keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

En keksi otsikkoa...

Hyvää myöhäistä juhannusta kaikille!
Juhannus meni mulla tosi hyvin tuli ainakin nukuttua univelkoja pois, otettua aurinkoa.
Kotiin päästyäni taas alkoi työt ja pian sitten nekin loppuvat hetkiseks. Jotta kellekkään ei jää
epäselväksi niin hoidan pikkubroidiani :D Mielelläni sitä hoidan/katon perään jos siitä saa jotain palkkaa joka on todella tarpeessa, lähden joskus elokuussa ruotsiin kaverini kanssa (:
Eilen mulla oli urheilukentällä kävely testi 2km. Meni tosi hyvin, olis varmaan parempi aika tullu jos aurinko ei olis paistanu niin paahtavasti. No ei voi mitään hyvä tulos tuli ja oon tyytyväinen!
Tänään mulla ei oo sen isompii suunitelmia. Taidan tästä lähteä tonne ylipaahtuvaan ulkoilmaan. 
 Heipzz!

 USA huppari 30.00e BikBok, huppari kait 20.00e H&M 
Rusetti 6,00e Glitteri ja ruusut muutama euro H&M
 Bikinit yhteensä 14,95e Cubus, Mekko kait 14,95e Bikbok

-Miia

torstai 20. kesäkuuta 2013

Yöllinen pika postaus :D!

Ei täst tuu mitään, kauheeta koittaa postaa puhelimella ja niitä kirjotusvirheitäkin on ja paljon. No ei voi oikeen mitään...
Hirveesttihän mul ei ollu asiaa, mutta tulin ilmottaa et sain muokattuu tätä ulkoasua tänään päivemmällä. Mitä pidätte?
Bannerinkin sain tehtyy ja kunnollisen sellasen (:!
Pistäkää postaus ideoita tulemaan, koska haluisin jtn kivaa postausta tehdä (:! Mulla ois nyttenki pistää kuvii mut täl puhelimel on nyt jokin niin vastaan etten niitä lisätyksi saa... mutta nytten meen katsomaan nukkumattia hyvää yötä! (:
-Miia


Heissan kaikille!

Juhannus onkin jo huomenna ja monet lähtevät viettämään juhannusta jonnekkin muualle kun kotiin. Itsekkin jouduin lähtemään vaikka oisin halunnut jäädä kotiin ja olla kavereiden kanssa. No ei voi mitään. Missä kaikki muut viettävät juhannuksensa (:?
Tää postaus on oikein ihanaa tehä puhelimella ja autosta, koska matkaa on vielä paljon jäljellä. Alkuviikko meni kavereiden kanssa olemiseen tulihan siinä tiistaina käytyy ostoksilla ja mukaan lähti pari hupparii, bikinit, mekko ja parit korvikset! Eilen kävin kanssa kaupoilla kaverin kanssa ja ostin toiset bikinit ja ruokaa :D
Täst tulee hankalaa kun joudun tän puhelimen kaa viel tapella että saisin kuviakin lisättyä :D
Mutta ei mulla sen kummempii niin toivotan kaikille oikein hyvää juhannusta!! Muistakaa olla kiltisti ;)
-Miia

maanantai 17. kesäkuuta 2013

Postaus kärpänen pisti!

Heissan taas!

Näin aluksi ilmotan että jos jotakuta kiinostaa niin menkää kattoo myös nää kaks blogii:kaverini blogi liittykää ihmeessä lukijoiksi! http://piirustusblogi-vastavari.blogspot.fi/ ja myös meidän yhteinen blogi http://mustavalkoistapaperia.blogspot.fi/  molempiin kannattaa liittyä lukijoiksi!Mutta nytten toisiin asioihin. En tiiä mikä into mulle nyt tuli päälle, tää on jo toinen postaus tältä päivältä :D huhhu...
No aina se on kivempi että postauksia on enemmän ja erillaisia (:
Tän postauksen aiheena mulla on se että mitä mun päässä oikein liikkuu tällä hetkellä. Päässäni liikkuu se että miksi pitää valehdella,esittää ystävää ja muutenkin! Toivottavasti joitakin tämä aihe kiinostaa ja kommenttia tulisi (:! Mutta nytten itse aiheeseen.

Olen aina miettiny, miksi esitetään jonkun kaveria vaikkei tykkää toisesta ihmisestä?!
Siis onko siinä järkee? Ollaan ystävii, mutta todellisuudessa toinen vihaa toista ja puhuu siitä paljonkin paskaa seläntakana. En ole koskaan tajunnut sitä miksi?
Tottakai ymmärrettäväähän se on ettei tule toimeen välttämättä kaikkien kaa, mutta miksi sitten pitää loppuenlopuksi alkaa esittää ystävää kun hyvin voisi sanoa ettei halua enään olla tekemisissä.
Toiseksi on valehtelu esimerkkinä parisuhteessa. Haluan saada tietää muittenkin mielipiteitä asiasta. Omissa suhteissani aina jätkä on valehdellut mikä on sitten myöhemmin tullu ilmi josta seuraa hirveä riita. Miksi? Valehtelussa ei ole mitään järkee se johtaa vaan hankaluuksii puhuttaisiin asiat suoraan niin ei tulisi niin paljoo hankaluuksia. Tottakai aina tulee päästetty niitä valkoisiavalheita. En siltikkään ymmärrä miksi pitää valehella toiselle.
Olen näitä muutamia asioita jo jonkin aikaa pohtinut ja päätin ne nytten samantien teillekki jakaa mietittäväksi kun tulivat mieleen!

Niitä postaus ideoita saa pistää tulemaan, mitä nopeemmin niitä saan niin sitä nopeemmin tänne tulee lisää mielenkiintosia postauksia! Jossain vaiheessa mun ideat loppuvat kesken ja sitten alkaa tulemaan niitä tylsiä postauksia mitä en millään jaksaisi itsekkään kirjoittaa! :D Tää on tällänen tylsä kuvaton postaus koska tulin tän tänne nopeesti raapustaa.. :)
Nytten kaikille oikein hyvää yötä mä meen nukkumaan jotta huomenna jaksaa herätä töihin! :)


Kone toimii ja kuvia tulee!

Heipz!
Nyt vihdoinkin tän koneen sain toimimaan joten saan tehtyä kuvallisia postauksia!
Tällä postauksella nytten ei niin ollut aihetta. Pieni päivitys teille kaikille (:
Kauan pääni puhki mietittyä päädyin tämän blogin aiheesta, blogini tulee olemaan lifestyle blogi lisäksi joissain postauksissa kerron jotain mitä mietin,mitä päässäni liikkuu tms. Toivottavasti teiltä tulisi postaus ideoita mahdollisimman paljon ja pian jotta pääsisin niitä toteuttelemaan (:! Nyt varmaan joku ehti jo aatella että kaikki postaukset ovat tyyliin "Moi olin tänään kaverini kanssa kaupungilla kävimme amarillossa syömässä oli hyvää suosittelen! Ihana sää ulkona. Lopuksi pari kuvaa!" tollaset postaukset on ehkä maailman inhottavimpia lukee, aina samallaisia eikä mitään mielenkiintosta.

Saman tien voisin tästä päivästä vähäsen kertoo. Aamupäivän hoidin veljeeni siitä ei sen kummempii joskus siinä kahen aikaa olin sitten kaverin kaa, kummempii tänään en oikeen oo tehny. Juu tää oli just näit tylsii postauksii :DD... hups.. Miten teidän kesäloma on muuten alkanu (:? Itselläni´kesäloma on alkanut hyvissä merkeissä! Päättäreiden jälkeen seuraavana päivänä alkoi ripari. Oli tosi kiva leiri ja ihan mahtavat ihmiset! Kiitos kaikille! Nyt lauantaina oli sitten konfis. En vielä tiedä mitä kaikkea teen lomalla, saa nähdä! Huomenna voisin tehdä jonkun erillaisemman postauksen jos vain kerkiän!
Mutta seuraavaa postausta odotellessa!
-Miia

sunnuntai 16. kesäkuuta 2013

Heipz!

Eli päätin nytten tehdä uudestaan oman blogin jospa tämä sitten ei jäätyisi niinkuin edelliset :D
Tästä blogista sen verran että mietin kauan mistä blogi kertoisi, en vieläkään ole varma. Haluan kumminki tehdä mahdollisimman monipuolisia postauksia. Kaikki kommentit tervetulleit ja mahdollisimman paljon kans postaus ideoita tulemaan koitan toteuttaa niitä mahdollisimman paljon.
Mutta voisin kertoa nytten itsestäni edes jotain
Nimeni on Miia täytän tänä vuonna 15 parin kuukauden päästä asun pääkaupunkiseudulla harrastuksiini kuuluu lenkkeily yn muurheilu, valokuvaus ja blogaus. Rakastan ylikaiken kesää minulla on yksi kani joka on ollut reilut 4 vuotta jo meillä (:
Jos jokin jäi vaivaamaan niin pistäkää kommentteja tulemaan ja postaus ideoita!
Aluksi nää postaukset saattaa olla tylsii kun ei ole kuvia entiedä mutta tää ei anna lataa kuvii...no eihän tuo haittaa (:
Näin lopuksi kaikille hyvää alkanutta tai alkavaa kesälomaa!
-Miia