keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

En keksi otsikkoa...

Hyvää myöhäistä juhannusta kaikille!
Juhannus meni mulla tosi hyvin tuli ainakin nukuttua univelkoja pois, otettua aurinkoa.
Kotiin päästyäni taas alkoi työt ja pian sitten nekin loppuvat hetkiseks. Jotta kellekkään ei jää
epäselväksi niin hoidan pikkubroidiani :D Mielelläni sitä hoidan/katon perään jos siitä saa jotain palkkaa joka on todella tarpeessa, lähden joskus elokuussa ruotsiin kaverini kanssa (:
Eilen mulla oli urheilukentällä kävely testi 2km. Meni tosi hyvin, olis varmaan parempi aika tullu jos aurinko ei olis paistanu niin paahtavasti. No ei voi mitään hyvä tulos tuli ja oon tyytyväinen!
Tänään mulla ei oo sen isompii suunitelmia. Taidan tästä lähteä tonne ylipaahtuvaan ulkoilmaan. 
 Heipzz!

 USA huppari 30.00e BikBok, huppari kait 20.00e H&M 
Rusetti 6,00e Glitteri ja ruusut muutama euro H&M
 Bikinit yhteensä 14,95e Cubus, Mekko kait 14,95e Bikbok

-Miia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti