Heissan taas!
Näin aluksi ilmotan että jos jotakuta kiinostaa niin menkää kattoo myös nää kaks blogii:kaverini blogi liittykää ihmeessä lukijoiksi!
http://piirustusblogi-vastavari.blogspot.fi/ ja myös meidän yhteinen blogi
http://mustavalkoistapaperia.blogspot.fi/ molempiin kannattaa liittyä lukijoiksi!Mutta nytten toisiin asioihin. En tiiä mikä into mulle nyt tuli päälle, tää on jo toinen postaus tältä päivältä :D huhhu...
No aina se on kivempi että postauksia on enemmän ja erillaisia (:
Tän postauksen aiheena mulla on se että mitä mun päässä oikein liikkuu tällä hetkellä. Päässäni liikkuu se että miksi pitää valehdella,esittää ystävää ja muutenkin! Toivottavasti joitakin tämä aihe kiinostaa ja kommenttia tulisi (:! Mutta nytten itse aiheeseen.
Olen aina miettiny, miksi esitetään jonkun kaveria vaikkei tykkää toisesta ihmisestä?!
Siis onko siinä järkee? Ollaan ystävii, mutta todellisuudessa toinen vihaa toista ja puhuu siitä paljonkin paskaa seläntakana. En ole koskaan tajunnut sitä miksi?
Tottakai ymmärrettäväähän se on ettei tule toimeen välttämättä kaikkien kaa, mutta miksi sitten pitää loppuenlopuksi alkaa esittää ystävää kun hyvin voisi sanoa ettei halua enään olla tekemisissä.
Toiseksi on valehtelu esimerkkinä parisuhteessa. Haluan saada tietää muittenkin mielipiteitä asiasta. Omissa suhteissani aina jätkä on valehdellut mikä on sitten myöhemmin tullu ilmi josta seuraa hirveä riita. Miksi? Valehtelussa ei ole mitään järkee se johtaa vaan hankaluuksii puhuttaisiin asiat suoraan niin ei tulisi niin paljoo hankaluuksia. Tottakai aina tulee päästetty niitä valkoisiavalheita. En siltikkään ymmärrä miksi pitää valehella toiselle.
Olen näitä muutamia asioita jo jonkin aikaa pohtinut ja päätin ne nytten samantien teillekki jakaa mietittäväksi kun tulivat mieleen!
Niitä postaus ideoita saa pistää tulemaan, mitä nopeemmin niitä saan niin sitä nopeemmin tänne tulee lisää mielenkiintosia postauksia! Jossain vaiheessa mun ideat loppuvat kesken ja sitten alkaa tulemaan niitä tylsiä postauksia mitä en millään jaksaisi itsekkään kirjoittaa! :D Tää on tällänen tylsä kuvaton postaus koska tulin tän tänne nopeesti raapustaa.. :)
Nytten kaikille oikein hyvää yötä mä meen nukkumaan jotta huomenna jaksaa herätä töihin! :)