Heipz!
Eli päätin nytten tehdä uudestaan oman blogin jospa tämä sitten ei jäätyisi niinkuin edelliset :D
Tästä blogista sen verran että mietin kauan mistä blogi kertoisi, en vieläkään ole varma. Haluan kumminki tehdä mahdollisimman monipuolisia postauksia. Kaikki kommentit tervetulleit ja mahdollisimman paljon kans postaus ideoita tulemaan koitan toteuttaa niitä mahdollisimman paljon.
Mutta voisin kertoa nytten itsestäni edes jotain
Nimeni on Miia täytän tänä vuonna 15 parin kuukauden päästä asun pääkaupunkiseudulla harrastuksiini kuuluu lenkkeily yn muurheilu, valokuvaus ja blogaus. Rakastan ylikaiken kesää minulla on yksi kani joka on ollut reilut 4 vuotta jo meillä (:
Jos jokin jäi vaivaamaan niin pistäkää kommentteja tulemaan ja postaus ideoita!
Aluksi nää postaukset saattaa olla tylsii kun ei ole kuvia entiedä mutta tää ei anna lataa kuvii...no eihän tuo haittaa (:
Näin lopuksi kaikille hyvää alkanutta tai alkavaa kesälomaa!
-Miia
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti