torstai 20. kesäkuuta 2013

Yöllinen pika postaus :D!

Ei täst tuu mitään, kauheeta koittaa postaa puhelimella ja niitä kirjotusvirheitäkin on ja paljon. No ei voi oikeen mitään...
Hirveesttihän mul ei ollu asiaa, mutta tulin ilmottaa et sain muokattuu tätä ulkoasua tänään päivemmällä. Mitä pidätte?
Bannerinkin sain tehtyy ja kunnollisen sellasen (:!
Pistäkää postaus ideoita tulemaan, koska haluisin jtn kivaa postausta tehdä (:! Mulla ois nyttenki pistää kuvii mut täl puhelimel on nyt jokin niin vastaan etten niitä lisätyksi saa... mutta nytten meen katsomaan nukkumattia hyvää yötä! (:
-Miia


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti