Heissan kaikille!
Juhannus onkin jo huomenna ja monet lähtevät viettämään juhannusta jonnekkin muualle kun kotiin. Itsekkin jouduin lähtemään vaikka oisin halunnut jäädä kotiin ja olla kavereiden kanssa. No ei voi mitään. Missä kaikki muut viettävät juhannuksensa (:?
Tää postaus on oikein ihanaa tehä puhelimella ja autosta, koska matkaa on vielä paljon jäljellä. Alkuviikko meni kavereiden kanssa olemiseen tulihan siinä tiistaina käytyy ostoksilla ja mukaan lähti pari hupparii, bikinit, mekko ja parit korvikset! Eilen kävin kanssa kaupoilla kaverin kanssa ja ostin toiset bikinit ja ruokaa :D
Täst tulee hankalaa kun joudun tän puhelimen kaa viel tapella että saisin kuviakin lisättyä :D
Mutta ei mulla sen kummempii niin toivotan kaikille oikein hyvää juhannusta!! Muistakaa olla kiltisti ;)
-Miia
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti