maanantai 17. kesäkuuta 2013

Kone toimii ja kuvia tulee!

Heipz!
Nyt vihdoinkin tän koneen sain toimimaan joten saan tehtyä kuvallisia postauksia!
Tällä postauksella nytten ei niin ollut aihetta. Pieni päivitys teille kaikille (:
Kauan pääni puhki mietittyä päädyin tämän blogin aiheesta, blogini tulee olemaan lifestyle blogi lisäksi joissain postauksissa kerron jotain mitä mietin,mitä päässäni liikkuu tms. Toivottavasti teiltä tulisi postaus ideoita mahdollisimman paljon ja pian jotta pääsisin niitä toteuttelemaan (:! Nyt varmaan joku ehti jo aatella että kaikki postaukset ovat tyyliin "Moi olin tänään kaverini kanssa kaupungilla kävimme amarillossa syömässä oli hyvää suosittelen! Ihana sää ulkona. Lopuksi pari kuvaa!" tollaset postaukset on ehkä maailman inhottavimpia lukee, aina samallaisia eikä mitään mielenkiintosta.

Saman tien voisin tästä päivästä vähäsen kertoo. Aamupäivän hoidin veljeeni siitä ei sen kummempii joskus siinä kahen aikaa olin sitten kaverin kaa, kummempii tänään en oikeen oo tehny. Juu tää oli just näit tylsii postauksii :DD... hups.. Miten teidän kesäloma on muuten alkanu (:? Itselläni´kesäloma on alkanut hyvissä merkeissä! Päättäreiden jälkeen seuraavana päivänä alkoi ripari. Oli tosi kiva leiri ja ihan mahtavat ihmiset! Kiitos kaikille! Nyt lauantaina oli sitten konfis. En vielä tiedä mitä kaikkea teen lomalla, saa nähdä! Huomenna voisin tehdä jonkun erillaisemman postauksen jos vain kerkiän!
Mutta seuraavaa postausta odotellessa!
-Miia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti